Artykuł sponsorowany

2 alternatywy dla roll-upów reklamowych

2 alternatywy dla roll-upów reklamowych

Roll-up to popularny rodzaj ekspozytora, który ma formę prostego stojaka składającego się z aluminiowej ramy oraz rozwijanej planszy. Tego typu stojak jest doskonałym nośnikiem treści marketingowych – można umieścić na nim dowolne napisy i grafiki. Chociaż roll-up pozwala z sukcesem wyróżnić się na tle konkurencji, jeszcze większy sukces mogą zapewnić jego bardziej efektowne zamienniki: pylony multimedialne i ścianki reklamowe.

Dlaczego warto zainwestować w multimedialne pylony?

W porównaniu do roll-upów pylony multimedialne mają znacznie szerszy potencjał, który można wykorzystać zarówno do wzmocnienia strategii marketingowej, jak i komunikacyjnej. W przypadku klasycznych stojaków powierzchnia do naniesienia informacji jest ograniczona, a zmiana treści lub obrazów wiąże się z koniecznością zakupienia nowej planszy. Z kolei pylony wyposażone w ekrany elastycznie dopasowują się do bieżących potrzeb firmy oraz gwarantują możliwość błyskawicznej aktualizacji komunikatu reklamowego. Ponadto na wyświetlaczach można prezentować nie tylko teksty i grafiki, ale także materiały wideo, co podnosi atrakcyjność przekazu i skutecznie wzbudza zainteresowanie odbiorców.

Pylony multimedialne są dużo droższe niż zwykłe roll-upy, lecz dla firm stale rozszerzających swoją ofertę, planujących proces rebrandingu lub często zaskakujących klientów promocjami taka inwestycja jest bardzo dobrym krokiem. Nowoczesne ekspozytory z wyświetlaczami stają się coraz poważniejszą konkurencją dla tradycyjnych stojaków, a trend ten nie powinien być ignorowany przez żadną firmę dbającą o kreowanie profesjonalnego wizerunku w opinii swoich klientów. Warto zachować otwartą postawę wobec nowości oferowanych przez branżę wystawienniczą, ponieważ nośniki treści reklamowych również same w sobie stanowią ważną wizytówkę marki – wyjaśnia pracownik Clever Frame, firmy projektującej i produkującej systemy ekspozycyjne.

Sprawdzone pomysły na oryginalną ściankę reklamową

Roll-upy zwykle pełnią funkcję zarówno nośników treści reklamowych, jak i praktycznych przepierzeń. Z tego typu sytuacją można spotkać się zwłaszcza podczas różnego rodzaju eventów – wnętrza wystawowe, w których odbywają się targi czy konferencje zazwyczaj są dość ciasne, w związku z czym ekspozytory muszą odgrywać kilka ról jednocześnie. W takim przypadku zamiast po roll-upy można sięgnąć po stoiska modułowe zbudowane ze ścianek wystawienniczych zaprojektowanych tak, by tworzyły przestrzeń sprzyjającą nie tylko rozwijaniu działań promocyjnych, lecz także np. kontaktowi z klientem.

Producenci systemów modułowych oferują uniwersalne zestawy elementów ekspozycyjnych, w tym ścianek, które nie zajmują wiele przestrzeni po demontażu, a ich złożenie na miejscu eventu nie powinno trwać dłużej niż kilkanaście minut. W ramach takich rozwiązań ścianki łączą funkcje: roll-upów (prezentują treści i grafiki), przepierzeń (odgradzają stoisko od konkurencji) oraz punktów informacyjnych (dzielą przestrzeń na strefy np. sprzedażową i do obsługi klientów). Poza tym zestawy modułów wystawienniczych gwarantują możliwość łatwej rekonfiguracji zabudowy – wśród ofert producentów można znaleźć nawet systemy zawierające zaledwie 6 ram, które umożliwiają błyskawiczne stworzenie więcej niż 20 różnych stoisk.

Takie kwestie jak skala, zakres i znaczenie strategii marketingowo-wizerunkowych stale zyskują na sile, dlatego dotychczas popularne ekspozytory często okazują się już niewystarczające. Chociaż uniwersalne roll-upy dobrze spełniają swoje zadania, wyposażenie stoiska targowego czy wystroju sklepu w multimedialne pylony bądź ciekawe ścianki reklamowe to krok podejmowany przez coraz więcej firm.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.