2 alternatywy dla roll-upów reklamowych
Roll-up to popularny rodzaj ekspozytora, który ma formę prostego stojaka składającego się z aluminiowej ramy oraz rozwijanej planszy. Tego typu stojak jest doskonałym nośnikiem treści marketingowych – można umieścić na nim dowolne napisy i grafiki. Chociaż roll-up pozwala z sukcesem wyróżnić się na tle konkurencji, jeszcze większy sukces mogą zapewnić jego bardziej efektowne zamienniki: pylony multimedialne i ścianki reklamowe.
Dlaczego warto zainwestować w multimedialne pylony?
W porównaniu do roll-upów pylony multimedialne mają znacznie szerszy potencjał, który można wykorzystać zarówno do wzmocnienia strategii marketingowej, jak i komunikacyjnej. W przypadku klasycznych stojaków powierzchnia do naniesienia informacji jest ograniczona, a zmiana treści lub obrazów wiąże się z koniecznością zakupienia nowej planszy. Z kolei pylony wyposażone w ekrany elastycznie dopasowują się do bieżących potrzeb firmy oraz gwarantują możliwość błyskawicznej aktualizacji komunikatu reklamowego. Ponadto na wyświetlaczach można prezentować nie tylko teksty i grafiki, ale także materiały wideo, co podnosi atrakcyjność przekazu i skutecznie wzbudza zainteresowanie odbiorców.
Pylony multimedialne są dużo droższe niż zwykłe roll-upy, lecz dla firm stale rozszerzających swoją ofertę, planujących proces rebrandingu lub często zaskakujących klientów promocjami taka inwestycja jest bardzo dobrym krokiem. Nowoczesne ekspozytory z wyświetlaczami stają się coraz poważniejszą konkurencją dla tradycyjnych stojaków, a trend ten nie powinien być ignorowany przez żadną firmę dbającą o kreowanie profesjonalnego wizerunku w opinii swoich klientów. Warto zachować otwartą postawę wobec nowości oferowanych przez branżę wystawienniczą, ponieważ nośniki treści reklamowych również same w sobie stanowią ważną wizytówkę marki – wyjaśnia pracownik Clever Frame, firmy projektującej i produkującej systemy ekspozycyjne.
Sprawdzone pomysły na oryginalną ściankę reklamową
Roll-upy zwykle pełnią funkcję zarówno nośników treści reklamowych, jak i praktycznych przepierzeń. Z tego typu sytuacją można spotkać się zwłaszcza podczas różnego rodzaju eventów – wnętrza wystawowe, w których odbywają się targi czy konferencje zazwyczaj są dość ciasne, w związku z czym ekspozytory muszą odgrywać kilka ról jednocześnie. W takim przypadku zamiast po roll-upy można sięgnąć po stoiska modułowe zbudowane ze ścianek wystawienniczych zaprojektowanych tak, by tworzyły przestrzeń sprzyjającą nie tylko rozwijaniu działań promocyjnych, lecz także np. kontaktowi z klientem.
Producenci systemów modułowych oferują uniwersalne zestawy elementów ekspozycyjnych, w tym ścianek, które nie zajmują wiele przestrzeni po demontażu, a ich złożenie na miejscu eventu nie powinno trwać dłużej niż kilkanaście minut. W ramach takich rozwiązań ścianki łączą funkcje: roll-upów (prezentują treści i grafiki), przepierzeń (odgradzają stoisko od konkurencji) oraz punktów informacyjnych (dzielą przestrzeń na strefy np. sprzedażową i do obsługi klientów). Poza tym zestawy modułów wystawienniczych gwarantują możliwość łatwej rekonfiguracji zabudowy – wśród ofert producentów można znaleźć nawet systemy zawierające zaledwie 6 ram, które umożliwiają błyskawiczne stworzenie więcej niż 20 różnych stoisk.
Takie kwestie jak skala, zakres i znaczenie strategii marketingowo-wizerunkowych stale zyskują na sile, dlatego dotychczas popularne ekspozytory często okazują się już niewystarczające. Chociaż uniwersalne roll-upy dobrze spełniają swoje zadania, wyposażenie stoiska targowego czy wystroju sklepu w multimedialne pylony bądź ciekawe ścianki reklamowe to krok podejmowany przez coraz więcej firm.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana